0

Cel ce nu va fi numit

Posted by Teets McGee on 6/03/2009 02:22:00 p.m.

Astazi vom discuta despre Pula. Mai intai o definitie:

Pula = substantiv comun; organ sexual masculin, folosit pentru micţiune si copulaţie; Unitate monetară în Botswana. pula (limba bantu) = ploaie (folosit ca urare de a avea noroc); Substantiv propriu este un oraş turistic în Croaţia(se mai scrie uneori şi Pola); Apelativ afectuos pentru un prieten; Cuvant alipit unor adjective in special, pentru a le amplifica.

Pula. Cuvantul pur romanesc, care descrie atatea sentimente si se gaseste sub atatea forme, incat este la fel de popular si controversat, ca si omologul sau american "Fuck". Cuvant care te trece prin atatea stari de spirit si te bucura prin simplitatea lui. Il veti auzi sub diferite forme in limbajul urban, are mai multe sinonime decat ar fi stiut Eminescu sa enumere, de la anatomicul penis, falus, organul copulator, pana la variante mai putin ortodoxe, cum ar fi stromeleag, breb, cocar, coclender, pana la variantele de alint, putza, putzica, putzulica si finalizand grandios cu obiecte cu care se aseamana: trafalete, catarg, ciocan, sarpe cu un ochi, mataranga, caras cu barba, barbun, maciuca, banana cu vene, trombon cu galci, trabuc cu barba, salam de vara cu capu afara, salama de Sibiu cu capul viu, guzgan, flaut cu guşă, microfon viu, ceatârnă, penteleu si cat si mai cate, ca doar stim cu totii dictonul "romanul s-a nascut poet". "Pula" este singurul cuvant dinvocabularul romanesc care se gaseste in atat de multe contexte si de fiecare data va avea alt sens, este singurul cuvant care are propriul lui anotimp: "la pulivara". Are diferite sensuri, este singurul cuvant care poate descrie atat un animal "branza de pepulă"sau "luami-ai barzoiul la giugiulit", cat si un instrument muzical "sti sa canti la ceatârnă? ". Pote fi folosit si in contexte auto denigratoare cu un strop de umor "adica sa ma ia de fraier, de maimutoi, de prost", in care cuvintele "prost, friaer si maimutoi", se refera bineinteles la Pula. Este folosit in majoritatea injuraturilor romanesti. Sa luam de exemplu injuratura "mortii masii" - corect se scrie "morţii mă-sii", sau "morţii mă-tii" , după caz. în traducere liberă înseamnă morţii mamei lui, şi vine de la "futu-i morţii mă-sii" care alături de "băga-mi-aş pula" este cea mai folosită înjurătură, cel putin in zona de sud a Romaniei. Alaturi de acest cuvant polisemantic si alte cuvinte capata sensuri si intelesuri diferite. Un bun exemplu pentru acesta ar fi cuvantul "sperma", care de-a lungul timpului a capatat si el diferite sinonime, printre care se numara: smecleu, muie, sloboz, scarmaz, mârţ, smahoz, ceai de sculă, lapte de flăcău, lapte de pepula, rânză, etc.
Nu va fie teama sa folositi acest cuvant care dor prin simpla pronuntie, descrie atatea stari, durere, furie, fericire, dragoste, ura, placere. Este un cuvant magic care din punct de vedere gramatical poate fi in multe categori. Verb tranzitiv: Ion o ia in pula pe Maria. Verb intranzitiv: Maria o ia in pula. Sensurile nu trebuie neaparat sa fie sexuale, poate descrie o locatie : Ion munceste in pula lui. Ca un adverb, care intareste un adjectiv : Ion e beat pula. Ca un substantiv: Ma doare-n pula. Ca parte dintr-un cuvant : extrapulisezon sau ca un substantiv propriu Ion Pulamea Vasile, sau ca orice cuvant dintr-o fraza: bagami-as pula pulli mele in ea de treaba pulii. Poate fi folosit si pentru a descrie diferite situatii: Hotie - M-au luat in pula la Banca; Delasare - Imi bag pula...; Pericol - Am belit pula acum !; Ura/Agresiune - Taci in pula mea o data!; Dificultate - Nu inteleg ce pula mea vrea de la mine; Interogatie - Cine pula mea era aia ?; Nesatisfactie - Nu-mi place ce pula mea se intampla aici; Incompetenta - Cine ma ? Pula bleaga ala ?; Trimitere la plimbare - Ia-mi pula la tranta. Cu atat de multe sensuri si conotatii, cum poate cineva sa fie ofensat cand folositi acest cuvant grandios, eu zic sa folositit acest cuvant unic si flexibil, folositi-l in contexte, in societate, unde veti fi identificat ca un individ unic si mandru. Nu conteaza sub ce forma il folositi, atat timp cat il folositi asa cum trebuie. Folositi-l cu incredere: Penis, carici, cîrnat, măciucă, ştangă, daravelă, mandravelă, ciocan, picamăr, cotor, manivelă, telescop (prin care poti sa vezi Calea Lactee), proţap, oişte, degetul fără unghie, sculă, cartus din piele, pulă, mătăringă, ştiulete, cocean, carbasan, baros, nenfricatu', gicu, cardan, salam, ghiudem, cocoşel, puţă, chiparos, muşchi (ia mai dă-te-n muşchiul meu), chelios, ala care scuipă si bine inteles preferatul meu "cuvantul ala naspa care intra in pizda". Pula. Punct.






0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Xanax 4 Kids All rights reserved. - "I'm going sane in a crazy world ! ™ " -