0

2009 - 2010 = -1.

Posted by Teets McGee on 1/04/2010 05:15:00 a.m.


In 2009 am ...

- am invatat ca prietenii sunt dispensabili.
- m-am indragostit dupa mult timp.
- am trecut pe Apple (iPod + MacBook + iPhone) si nu regret deloc.
- mi-am atins si depasit limitele in nenumarate randuri.
- am vandut masina mea. May you ride a good long road, Smurfette!
- am fost Dr. House de doua ori si o data Junkie.
- am schimbat 4 sau 5 grupuri de prieteni.
- am invatat sa imi fac nod la cravata. (din nou).
- am fost la Straja. (poate pentru ultima data)
- am fost inconjurat de prieteni de unica folosiinta si a fost minunat.
- am apreciat muzica, culorile si filmele, mult mai mult ca inainte.
- am purtat o discutie foarte serioasa cu mine.
- dupa mult mult timp, am lasat pe cineva in sufletul meu, dar doar pentru putin timp. Portile alea s-au inchis din nou.
- am trecut in ultimul an de la facultate.
- am fost mai tranchilizat decat un pacient de la neuro.
- am ras, am plans, am adormit.
- mi-am cerut scuze, cand a fost cazul.




In 2010 o sa ....

- o sa ma las de fumat.
- o sa ma apuc sa invat pentru marele examen.
- n-o sa ma mai duc zilnic in Serai.
- o sa ma duc mai des la scoala.
- n-o sa mai las sa ma afecteze toate porcariile.
- o sa imi cumpar o masina care sa ma multumeasca pe mine.
- o sa schimb displayul la iPhone.
- o sa am mai multa grija de corpul meu.
- o sa ma ingras.
- o sa astept persoana de care sa ma indragostesc din nou.
- n-o sa mai am incredere in lume asa usor.
- n-o sa mai permit nimanui sa se apropie de mine .
- o sa scriu mai des in blogul asta.




Si cum ziceam si mai inainte: "Punct si de la capat." Schimbari drastice vor venii. Ordine si seriozitate. For the Future ! My Future !

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Xanax 4 Kids All rights reserved. - "I'm going sane in a crazy world ! ™ " -