5

Monolog in fatza oglinzii

Posted by Teets McGee on 5/04/2009 11:38:00 a.m.

Sa-mi bag pula in tine ! Sa-mi bag pula in tine si in tot orasul asta de cacat. Sa-mi bag pula in primarul nostru iubit, tiganu dracu, nu esti in stare sa ridici din cacat acest oras minunat cu potential enorm! Sa-mi bag pula in toate gropile, care imapnzesc orasul si pe care nu ai cum sa le ocolesti, in care iti rupi masina in doua daca depasesti 50 km/h. Sa-mi bag pula in toate bumperele de pe arterele principale, inca un mod de a mai scoate cativa banuti de la cetatenii muncitori de rand. Sa-mi bag pula in toate masinile de cacat din anii '80, care polueaza orasul si sa-mi bag pula in toti soferii care au ajuns in a 8a decada de viata si conduc Dacia 1310, nu pot depasii 60 si merg de parca ar conduce tancul pe strada. Sa-mi bag pula in toti cocalarii de weekend, cu masinile lor furate d'afara, stau o saptamana si muncesc ca sclavii, sa poata spala joi masina si sa aibe motorina pentru a se plimba tot weekendul noaptea pe strazi, cu maneaua in blana si geamurile lasate jos, sa arate cat de smecheri si avuti sunt ei. Nu pacaliti pe nimeni, in esenta tot niste tigani hoti sunteti pana la urma. Sa-mi bag pula in toti tiganii din "Cartierul englezesc", in toate masinile furate cu defect, cu volan pe stanga, in toate masinile cu numar de Beharca si in toti coclitii care ii admira si vor sa fie ca ei. Sa-mi bag pula in toate magazinele second-hand, pline cu kitsch-uri. Traim in secolul 21 pentru numele lui Dumnezeu! Sa-mi bag pula in toti minorii si generatiile care vin din spate, copiii ploii care s-au nascut cu tot la nas si n-au avut nici un fel de copilarie. Sa-mi bag pula in messenger, substitut al vietii sociale, atat de impersonal, inca incearca sa inlocuiasca interactiunea umana. Nu poti inlocui o discutie fatza in fatza, cu una intr-o fereastra plina de smiley-uri, culori si litere. Iesi in pula mea afara din casa si plimba-te, vezi cum e lumea de fapt si de drept. Si daca e sa o iau pe varste, sa-mi bag pula in toti batraneii din English park, care isi plimba javra aia de pekinez cu ei, stau pe banci si imi imput mie aerul respirat in natura, stau si discuta pe teme politice, injura absolut orice misca si incep orice discutie cu "pe vremea mea, nu era asa". Moartea te cauta pe acasa si tu stai si puti a naftalina pe o banca, filosofand despre cat de bine era pe vremea lu Impuscatu. Sa-mi bag pula in toti Comunitarii, care nu fac altceva decat sa se plimbe pe centru 2 cate 2 si se leage de cersetori, dar pe tiganii care fura in fatza lor sa ii lase in pace. Sa-mi bag pula in Politistii de la Rutiera, autonumiti serifii oraselor, care opresc doar masinile care le convin lor, iau spaga intr-un mare fel, sunt corupti pana in maduva oaselor si cand iti dau o amenda, mai au si tupeul sa zambeasca spre tine, urandu-ti sa ai o zi buna. Muriti futu-va-n gura de ipocriti! Sa-mi bag pula in toti copiii de bani gata, drogatii pulii, nu mai stiti ce sa faceti cu banii lu mami si lu tati ? Bagati-vi-i in cur si dati-le foc! Sa-mi bag pula in televiziunea romana, in toate posturile TV de cacat, nu faceti altceva decat sa aratati cat de penibili sunteti si sa limitati popurul la viziunea voastra asupra faptelor. Inca o metoda de manipulare in masa, la fel ca si biserica. Sa-mi bag pula in realitatea tv, Otv, Dan Diaconescu si alti pseudo-jurnalisti, care ies pe banda rulanta de pe bancile facultatilor. Sa-mi bag pula in Mircea Badea, Andrei Gheorghe, Huidu si Gainusa si alti asa zisi intelectuali, reveniti-va in pula mea, sunt doar niste oameni normali care au tupeu sa isi spuna 'in direct' parerea lor de cacat despre diverse topicuri. Sa-mi bag pula in Nikita, sexy Braileanca, Naomi, Simona Senzual si alte curve produse de societatea noastra, pentru a ne face sa uitam de cacatul in care ne aflam si sa ne simtim mai bine in pielea noastra stiind ca sunt altii mai distrusi decat noi. Sa-mi bag pula in toate vedetele autohtone, care traiesc pe picior mare si o ard pe toate plajele faimoase din lume, urmarite de paparazzi, in timp ce tara se indreapta direct si sigur inspre Iad. Sa-mi bag pula in toate revistele de tabloid, in CanCan, Story si Ciao, toate publicatiile care umplu tarabele din orase, indobitocind lumea. Cui pula mea ii pasa cu cine si-a mai tras-o Ion Ion Tiriac si daca Monica Columbeanu suge sau nu pula. Sa-mi bag pula in politica roamana. Toti taranii instariti cu o functie de senator sau deputatat, care decid pentru mine ce e bine si ce e rau, nu fac altceva decat sa fure mai mult decat pot duce si decid viitorul tarii, atata timp cat e in interesul lor. Sa-mi bag pula in sistemul de sanatate, toti spagarii adunati sub un singur acoperis. Logic sa ceri spaga ca medic, atata timp cat in timpul facultatii de medicina si tie la randul tau ti s-a cerut o anumita suma de bani pentru diferite examene. Sa-mi bag pula in biserica romana, adunatura de ipocriti care se ascund in spatele unor reguli create de ei si isi permit sa faca ce vor ei atata timp cat undeva acolo sus Dumnezeu vegheaza. Oamenii "sfinti" care poarta sutane si fac pe preacuratii, atata timp cat le este profitabil. Sa-mi bag pula in absolut orice institutie publica romaneasca, in birocratie si in toti functionarii publici din spatele geamului care iti zambesc perfid, in timp ce te injura printre dinti. Sa-mi bag pula in toti prietenii mei, lipitorile dracu, nu ati facut absolut nimic in viata voastra decat sa gasiti noi modalitati de a ma fute pe la spate, sub diferite pretexte infantile. Sa-mi bag pula in parintii mei, care traiesc in universul lor propriu, pe un radius de aproximativ 20 de km, care se complac in rutina in care au intrat si nu vor sa faca nimic pentru a si-o schimba. Sa-mi bag pula in tine ! Da in tine Shorty ! Ai avut totul si ai dat cu piciorul, ai avut tot viitorul in fatza, ai avut potential sa faci lucruri marete, ai excelat in mai multe domenii decat ai putut numara, dar nu te-ai canalizat niciodata pe unul anume. Te-ai plafonat intr-un cacat de oras si te-ai ratat din toate punctele de vedere: social, profesional, intelectual, chiar si sexual. Ti-a placut sa inoti cu restul, in aceeasi piscina plina de cacat, in care toti scuipa si se pisha, fara nici un fel de regret. Sa-mi bag pula !



5 Comments


Salut,
Crezi ca ai tupeul sa le zici si in fata si ceea ce deja ai dedicat in scris? Sper ca raspunsul sa fie da si daca asa e cand vrei sa vorbim serios scrie-mi ioana.filoteanu@paprika.ro


Salut, tot ce am scris in blogul asta sunt pareri d'ale mele despre diferite subiecte date. Monologul asta e o schita la care lucrez de mult timp. Mi-a placut foarte mult scena din a 25a ora si am decis ca atunci cand voi avea destul de multe adunate, voi face si eu un asemenea monolog. Asta e ceea ce a iesit. Nu cred ca e vorba de tupeu aici, desi interentul e locul unde lumea isi spune parerea ascunzandu-se in spatele unui pseudonim.


Un sfat ptr. boul care scrie "Sa-mi bag pula in toate masinile de cacat din anii '80, care polueaza orasul si sa-mi bag pula in toti soferii care au ajuns in a 8a decada de viata si conduc Dacia 1310, nu pot depasii 60 si merg de parca ar conduce tancul pe strada" Prietene retardat poate nu conosti legea si mai precis viteza maxima de circulatie in oras, ori tu suferi de kilometraj dat peste cap. Esti patetic.


imi pare rau ca nu am citit asta mai demult(sa imi bag pula deci).nu imi esti prieten.nici dusman.si iti vine sa crezi sau nu totul a plecat de la un minunat tastat"sa imi bag pula in dumnezeu";as fi vrut sa vad daca mai sunt si altii ca MINE.si sunt(lasand god-ul la o parte);te-ei plictisit.te cred.ma compatimesc.sa imi bag pula in profesoara de romana din liceu care facea pe intelectuala dar incuraja prostia unui anume "vencioiu" si incerca sa ma faca pe mine de rahat pentru un singur lucru:un zambet;curva dracului;muista de partid care ma compara cu tov. iliescu(desi nu semanam si nu sunt tigan borat)pentru acelasi zambet.lex talionis proasto din fostul p.t.t.r.!stiam ceva in plus si e plina lumea de cretini fututi la cap ca tine!intr-o tara ca asta(tiganoasa si pizdoasa) nu ma consider roman.sunt o extremofila(parca asa ii spune).salvati-va!intoarceti-va in timp si carati-va la hiroshima sau in 86 la cerno"bula".scapati mai usor.cum sa fiu roman cand va dati cu rrrrrrrrrromii.sa-mi bag pula in gizas craist deci si in mandria de roman tigan si in fernando de la mortii masii si in madalin cretinescu si in cacalin maiputa si in muzica de cacat din tara asta uitata de prea fericitul futut dumnezeu.
p.s. sa va tai pula ca sa nu ma contraziceti cu ea(nu ca ati fi mai inteligenti decat dansa)


frate sant de acord sa luam pe pix primaru mizer care baga doar la el in buzunar,sant de acord cu parerea ta despre copii de bani gata carora parintii le fac mai mult rau decat bn ,sant de acord cu multe altele din ceea ce spui,dar...saracia si neajunsurile noastre sint rezultatul felului in care ne bagam pulicile moarte si bune de stropit gradina vecinului in doamne doamne...stiu k nu e drept sa spun asta dar cred k te.ai blocat undeva pe bagami.asi pula si doar cel pe kre il injurai mai devreme te mai poate scoate...mai gandeste.te...dak pe viitor te vei casatorii sau vei procrea o vei face in casa domnului vei boteza tot acolo si vei pupa mana preotului chiar dak dimineata mana lui cine stie in ce fofoloanca jegoasa s.a jucat...iar dak toate astea nu te.au imbunat putin baga.ti pula.n ele toate k esti expert si uita mesajul asta k oricum e de la i fata care de la 18 si.a castigat existenta numai afara ...iar acum la 30 cati am ies la pensie o lei pe cont si multa multa muie de la statuil roman.

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Xanax 4 Kids All rights reserved. - "I'm going sane in a crazy world ! ™ " -